![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/Projekt-bez-tytulu-2022-03-01T150443.210.png)
Asambeauty – wprowadzenie marki na polski rynek
Marka asambeauty należy do jednych z najbardziej luksusowych i rozpoznawalnych niemieckich producentów kosmetyków. Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1963 roku i łączy wykorzystywanie dobrodziejstw natury z innowacyjnymi rozwiązaniami produkcyjnymi oraz wynikami pracy własnych laboratoriów badawczych. Po sukcesach na takich rynkach jak niemiecki, francuski czy amerykański, w końcu przyszedł czas na Polskę!
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/02/w-tresci-3.jpg)
Cele:
- Budowa wizerunku asambeauty w Polsce
- Realizacja kampanii Google Ads
- Prowadzenie współpracy z Influencerami
- Tworzenie grafik i treści reklam FB Ads, Instagram Ads, Google Display
- Wsparcie w prowadzeniu profili w social-mediach
- Optymalizacja treści na stronie WWW
- Działania SEO, publikacje pod linkbuilding
Realizacja:
W procesie współpracy z asambeauty skupiliśmy się na takich elementach jak:
- zbudowanie persony klienta docelowego
- wyodrębnienie cech marki kluczowych z perspektywy polskiego odbiorcy
- wykreowanie precyzyjnego i łatwego do polubienia wizerunku asambeauty
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/a1-1-1024x1024.jpg)
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/a3-1024x1024.jpg)
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/a2-1024x1024.jpg)
Efektowne animacje, ukazywanie produktów „w akcji”, różnorodność wizualna contentu, a do tego profesjonalne i rzeczowe opisy działania substancji aktywnych – taki jest nasz przepis na zainteresowanie odbiorcy.
Szczególne wrażenie na polskich klientach robi pozyskiwanie wielu składników z rodzinnej winnicy w Palatynacie – jakość „MADE IN GEARMANY” jest czymś absolutnie bezkonkurencyjnym.
Najistotniejszym elementem funkcjonowania całej marki jest najwyższa jakość produktów. Klienci nie mogą się nachwalić niemalże magicznego działania substancji zawartych w kosmetykach od asambeauty.
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/Bez-tytulu-1024×350-px-1-1.png)
Naszym celem jest, aby każdy kontakt z marką asambeauty był dla klientów czymś wyjątkowym. Klasyczna reklama karuzelowa na Facebooku powinna być niezwykłą przygodą, w ramach której poznajemy zupełnie nowe możliwości.
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/Bez-tytulu-1024×350-px-7.png)
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- skuteczne wprowadzenie nowej marki na silnie konkurencyjny rynek
- zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym asambeauty
- reinterpretacja wizerunku dostosowana do potrzeb polskiego klienta
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/bbbbbbbbbbbbbbbbbb.png)
Więcej o świecie asambeauty:
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/bbbbbbbbbbbbbbbbbb.png)
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/Projekt-bez-tytulu-2022-03-04T155613.219.png)