Asambeauty – wprowadzenie marki na polski rynek
Marka asambeauty należy do jednych z najbardziej luksusowych i rozpoznawalnych niemieckich producentów kosmetyków. Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 1963 roku i łączy wykorzystywanie dobrodziejstw natury z innowacyjnymi rozwiązaniami produkcyjnymi oraz wynikami pracy własnych laboratoriów badawczych. Po sukcesach na takich rynkach jak niemiecki, francuski czy amerykański, w końcu przyszedł czas na Polskę!
Cele:
- Budowa wizerunku asambeauty w Polsce
- Realizacja kampanii Google Ads
- Prowadzenie współpracy z Influencerami
- Tworzenie grafik i treści reklam FB Ads, Instagram Ads, Google Display
- Wsparcie w prowadzeniu profili w social-mediach
- Optymalizacja treści na stronie WWW
- Działania SEO, publikacje pod linkbuilding
Realizacja:
W procesie współpracy z asambeauty skupiliśmy się na takich elementach jak:
- zbudowanie persony klienta docelowego
- wyodrębnienie cech marki kluczowych z perspektywy polskiego odbiorcy
- wykreowanie precyzyjnego i łatwego do polubienia wizerunku asambeauty
Efektowne animacje, ukazywanie produktów “w akcji”, różnorodność wizualna contentu, a do tego profesjonalne i rzeczowe opisy działania substancji aktywnych – taki jest nasz przepis na zainteresowanie odbiorcy.
Szczególne wrażenie na polskich klientach robi pozyskiwanie wielu składników z rodzinnej winnicy w Palatynacie – jakość “MADE IN GEARMANY” jest czymś absolutnie bezkonkurencyjnym.
Najistotniejszym elementem funkcjonowania całej marki jest najwyższa jakość produktów. Klienci nie mogą się nachwalić niemalże magicznego działania substancji zawartych w kosmetykach od asambeauty.
Naszym celem jest, aby każdy kontakt z marką asambeauty był dla klientów czymś wyjątkowym. Klasyczna reklama karuzelowa na Facebooku powinna być niezwykłą przygodą, w ramach której poznajemy zupełnie nowe możliwości.
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- skuteczne wprowadzenie nowej marki na silnie konkurencyjny rynek
- zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym asambeauty
- reinterpretacja wizerunku dostosowana do potrzeb polskiego klienta