DIF Broker – portugalska platforma inwestycyjna w Polsce
DIF Broker to licencjonowany dom maklerski, którego główna siedziba znajduje się w portugalskiej Lizbonie. W ofercie firmy znajdziemy profesjonalną platformę inwestycyjną, która daje inwestorom dostęp do tysięcy rodzajów instrumentów finansowych. W ofercie posiada dostęp do amerykańskich ETF’ów i akcji wszystkich najważniejszych rynków świata. Mało tego – w ofercie DIF Broker znajdziemy także wiele wartościowych materiałów edukacyjnych oraz cyklicznych analiz, które regularnie pojawiają się na ich kanale YouTube. Wszystko z myślą o początkujących inwestorach, którzy dopiero chcą zacząć stawiać pierwsze kroki w świecie globalnych inwestycji. Także z myślą o nich powstała oferta bezpłatnego konta testowego.
Cele:
- Budowa wizerunku marki na polskim rynku
- Dywersyfikacja źródeł pozyskania klientów
- Stworzenie struktury i treści kampanii Google Ads oraz Facebook Ads
- Zwiększanie świadomości klientów o stale rozbudowywanej ofercie edukacyjnej
Realizacja kampanii
Google Ads i Facebook Ads
Branża finansowa często zmaga się w świecie cyfrowego marketingu z różnorodnymi ograniczeniami. Dlatego tak istotne jest zarówno dla DIF Broker, jak i dla nas, aby spełniać najwyższe wymogi jakościowe reklam oraz wewnętrzną spójność wizerunkową marki – jednocześnie spotykając się z restrykcyjnymi wymogami platform reklamowych – z Google Ads i Facebook Ads na czele. Bieżąca optymalizacja reklam oraz podejmowanie decyzji w oparciu o mierzalne dane oraz analizę konkurencji to rdzeń naszych kampanii reklamowych na wszystkich platformach. W naszych działaniach szczególne miejsce mają także reklamy, mające na celu ukierunkowanie klientów poszukujących materiałów edukacyjnych o inwestowaniu – na strony DIF Broker i ich wyczerpujące analizy giełdowe.
Rezultat dla DIF Broker
Dla naszego klienta najistotniejsza jest maksymalizacja wyników i odkrywanie różnorodnych dróg pozyskania klienta – czym kompleksowo się zajęliśmy. Równie istotna jest także kwestia budowania wizerunku marki, która za najwyższy swój cel stawia świadome inwestowanie – ugruntowane wiedzą, którą DIF Broker z wielką chęcią się dzieli.
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- zwiększenie ilości rejestracji kont,
- stałe dostosowanie reklam do dynamicznego rynku finansowego,
- szerzenie świadomości o ofercie edukacyjnej DIF Broker – za pomocą kampanii promujących webinary, e-book’i i filmy edukacyjne na YouTube.