Niezbędnym elementem umożliwiającym osiągniecie sukcesu przez dane przedsiębiorstwo, jest umiejętna reinterpretacja oraz kreacja wizerunku Twojej firmy! Umożliwia ona nie tylko opowiedzenie o marce i przedstawienie czynników ją wyróżniających, ale przede wszystkim ukazanie stojących za jej działaniem wartości.
Marketing cyfrowy w rozwoju marki to współcześnie najważniejszy aspekt funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa. Każda firma chcę maksymalizacji zysków, a właśnie to marketing internetowy pozwala dotrzeć do klientów na niespotykaną wcześniej skalę.
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/one.png)
Zwiększenie dotarcia do nowych klientów i grup docelowych.
Wszystkie marki o międzynarodowym charakterze działalności poświęcają ogromne środki na infrastrukturę związaną z marketingiem. Jednak perspektywa dotarcia do tysięcy nowych klientów musi zostać skonfrontowana z wymaganiami i potrzebami mieszkańców danego kraju, ich przyzwyczajeń, preferencji oraz charakterystycznych zachowań. Bez odpowiedniego rozeznania bardzo szybko może się okazać, że komunikacja jest nieskuteczna, a tysiące złotych uciekają w stratosferę.
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/expansion.digital-1024x919.jpg)
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/2-2.png)
Najważniejszy jest wynik!
Marketing internetowy (m.in. Social media, Facebook Ads, Google Ads) jest niezwykle atrakcyjny dla przeważającej liczby przedsiębiorstw z racji łatwej możliwości porównania stosunku wydatków do otrzymanych efektów. Specjalistyczne programy analityczne pozwalają prześledzić drogę użytkownika prowadzącą od reklamy do zakupu (konwersji), a tym samym określić koszt pozyskania klienta. Porównujemy to z kwotą przychodu… i już mamy informację czy reklama była opłacalna, czy nie.
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/08/Dodaj-podtytul-32-1024x1024.png)
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/3-2.png)
Reklama Twoich produktów na Social Media!
Urządzenia mobilne takie jak smartfony czy tablety stały się głównym narzędziem komunikacji, pozyskiwania informacji, a dla niektórych z nas nawet i pracy.
Każdy z nas lubi szybkie i wygodne zakupy na Allegro albo ciepły posiłek zamówiony tuż pod nasze drzwi. To właśnie marketing cyfrowy pozwala dotrzeć do tak ogromnej liczby odbiorców! Dobry marketingowiec ma tego pełną świadomość i pamięta o dostosowaniu widoku strony pod urządzenia mobilne albo o odpowiednich proporcjach zdjęcia, tak żeby dobrze się prezentowało na niewielkim ekranie.
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/mobile.digital-1024x919.jpg)
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/4.png)
Jasne statystyki Twoich wyświetleń i konwersji sprzedaży
Coraz więcej platform społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter itp.) dąży do większej automatyzacji wyświetlania reklam. Nawet jeśli grupa odbiorców, która się wyświetla ma 2 miliony osób, to Facebook i tak wybiera zaledwie kilka tysięcy z nich. I potem powtarzalne reklamy męczą niezainteresowanych użytkowników, a pieniądze z budżetu lecą… a przecież można to zoptymalizować lepiej! Jednak do tego potrzeba wiedzy z zakresu możliwości wykluczeń, które daje interfejs Facebooka.
Reklamy wideo i reklamy statyczne na YouTube oraz Google
Reklamy na tej platformie streamingowej cieszą się ogromną popularnością i znacząco poprawiają szanse na wyższy zwrot z inwestycji (ROI). Jednak stworzenie prawdziwie spersonalizowanych reklam wymaga pewnego nakładu sił… a to już nie dla każdego jest takie zachęcające!
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/03/5.png)
Proste badanie rynku, przejrzyste raporty
Szczególną zaletą marketingu internetowego jest możliwość otrzymania natychmiastowej informacji zwrotnej od klientów. Opinie, komentarze, uwagi do produktów oraz wyniki reklam — to wszystko zostaje podane na tacy i tylko czeka na rzetelną analizę. Bardzo szybko można podjąć odpowiednie działania, określić, w jakim stopniu pożądaną jest dana usługa i co można zoptymalizować w celu szybszego i skuteczniejszego dotarcia do klientów.
Podsumowanie
Aby dana firma mogła wyprzedzić konkurencję, to koniecznie musi opanować zagadnienia związane z reklamą i budowaniem wizerunku w przestrzeni cyfrowej. Bez odpowiedniej analizy klienta, rozeznania rynku, sprawdzania informacji zwrotnej oraz znajomości wewnętrznego działania automatycznych algorytmów, budżet marketingowy będzie bezmyślnie przepalany na nieskuteczne komunikaty marketingowe.
Lemon Media – Polsko-niemiecka agencja marketingowa, oto nasze specjalizacje:
Rozpocznij kampanię reklamową…
z nami!
![](https://lemon-media.pl/wp-content/uploads/2022/06/30-e1655284284269-1024x217.png)