LemonMedia Agency
LemonMedia Agency
  • Home
  • Oferta
  • Referencje
  • Newsy LM
  • Kontakt

Systemy płatności w sklepach internetowych – Niemcy!

image
image
image
image
image
image
image
  • Kategoria Systemy płatności
  • Aktualizacja 20/07/2022

W Niemczech, szybkie płatności on-line są kluczowym elementem odpowiadającym za konwersję na ostatnim etapie sprzedaży e-commerce.  

W jaki sposób Niemcy najchętniej dokonują płatności internetowych?

  • Zakup na rachunek – czyli opłacenie towaru po odebraniu, na podstawie rachunku. Kupujący ma 14 dni na uregulowanie płatności lub zwrot towaru – 32,8%
  • PayPal – czyli szybki, bezpieczny przelew – 20,2%
  • Sepa Lastschrift – czyli polecenie zapłaty – 18,3%, charakterystyczne dla niemieckiego rynku wystawianie dokumentu / faktury nie bezpośrednio do kupującego, ale do jego banku, który pobiera płatność z konta za zgodą kupującego. Brzmi to skomplikowanie, ale w rzeczywistości jest bardzo wygodne i bezpieczne, a szczególnie często z tego rozwiązania korzysta sklep Amazon
  • Płatność kartą kredytową – Visa lub MasterCard – 10,5%
  • Płatność w ratach – 3,9%

Warto wziąć pod uwagę przystępność systemów płatności z perspektywy klienta e-commerce

  • Częstotliwość/szybkość wypłaty środków – niektóre bramki płatności ograniczają liczbę lub częstotliwość przelewania środków na firmowe konto,
  • Obsługiwane karty – najpopularniejsze są oczywiście Visa i MasterCard. Obie warto obsługiwać w swoim sklepie internetowym,
  • Wersje językowe – prowadząc sklep w kilku wersjach językowych, warto od razu posiadać przetłumaczone elementy/podstrony odpowiadające za dokonanie płatności,

Napisz do nas!

Oraz kwestie finansowe:

  • Opłata aktywacyjna – konieczność opłacenia symbolicznych kwot (do 10 zł) – wyjątkiem jest np. PayU, w przypadku którego koszt dołączenia do systemu wynosi ok. 200 zł,
  • Wysokość prowizji pobierana przy transakcji – system będzie pobierał marżę ze sprzedaży – jest to kluczowy element w procesie podejmowania decyzji o współpracy,
  • Koszty wypłaty środków z konta – kolejne opłaty obniżające marżę ze sprzedaży. Ich gruntowane przeanalizowanie pozwoli uchronić się od dodatkowych kosztów,
  • Opłata pobierana za zwrot środków przy odstąpieniu od umowy (tzw. opłata chargeback) – w Polsce, przedsiębiorcy muszą respektować prawo konsumentów do zwrotu towaru w ciągu ustawowych 14 dni. Niektórzy pośrednicy zajmą się za nas przelewem środków na konto nabywcy, ale może się to wiązać z dodatkową opłatą,

Rozpocznij kampanię reklamową w Niemczech z Polsko-niemiecką agencją marketingową.

Napisz do nas!
image Prev Allegro Ads – poradnik dla zagranicznego przedsiębiorcy 25/07/2022
Fulfillment w Niemczech- co to jest i jakie daje możliwości? 25/07/2022 image Next

Popularne wpisy

11/04/2025

Social media w Polsce w 2024 r. Kluczowe trendy i dane dla marketingu międzynarodowego

06/02/2025

Influencer marketing w Niemczech, jako metoda dotarcia do świadomości Klientów. 

14/01/2025

LemonMedia jako operator wirtualnych biur w Niemczech!

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Ze względu na RODO zaktualizowaliśmy Politykę Bezpieczeństwa i Politykę Prywatności. Dowiedz się więcej .

Get inspired to make the most of today!

  • Google Ads w Niemczech
  • Social Media w Niemczech
  • Wirtualne biuro i adres w Niemczech dla Twojej firmy
  • Polityka prywatności

Kontakt

  • Gdańsk - Poland
    Düsseldorf - Germany
  • +48 609 179 007
  • +49 1523 76 89 297
  • info@lemon-media.pl

2025 LemonMedia Agency

Get A Lemon :)