EDER – B2B marketing w Polsce i Niemczech
Firma Eder to największy polski producent pasów PTFE na bazie włókna szklanego i aramidowego.
Produkty znajdują zastosowanie w przemyśle lotniczym, fotowoltaicznym, tworzyw sztucznych, poligraficznym, motoryzacyjnym, drzewnym, produkcji kompozytów, przemyśle odzieżowym, produkcji dywanów, produkcji tkanin i dzianin, przemyśle papierniczym i wielu innych
Cele:
- Umacnianie świadomości marki na polskim rynku
- Wzrost świadomości i znajomości marki na rynku niemieckim
- Prowadzenie profilu na Social Media
- Tworzenie grafik i treści zgodnej z Corporate Identity
- Tłumaczenie treści na potrzeby rynku niemieckiego
- Tworzenie Landing Pages na potrzeby kampanii
- Realizacja kampanii Google Ads
- Działania SEO, Linkbuilding
- Zwiększenie świadomości klientów o dostępnych produktach, również poprzez działalność PR opartą o publikacje prasowe
Realizacja:
Po dokonaniu analizy rynku niemieckiego zdefiniowany został kluczowy przekaz, który konsekwentnie stosowany jest na rynku niemieckim.
Głównym celem działań marketingowych jest aktywne wspieranie działu sprzedaży Eder, między innymi poprzez prowadzenie kampanii ABM. Kampanie ABM ukierunkowane są na konkretne, określone firmy a wręcz na osoby. W tym celu stosujemy zaawansowane narzędzia analityczne.
Szerokie działania wielo-kanałowe budują lejek sprzedażowy, zakończony generowanie leadów sprzedażowych w kanałach Google search, Linkedin oraz Facebook.
Uzupełnieniem naszych działań digitalowych, są regularnie zamieszczane publikacje branżowe na portalach tematycznych w Niemczech i w Polsce.
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- Regularny wzrost wskaźników świadczących o wzroście świadomości i znajomości marki
- Wzrost ruchu na www
- Zwiększona aktywność wśród osób obserwujących firmę m.in. na Linkedin
- Nowe leady sprzedażowe
- Finalny stały wzrost sprzedaży krajowej i eksportu