DPK – Der Personalkontakter, to renomowana niemiecka firma z tradycjami, specjalizująca się w rekrutacji wykwalifikowanych pracowników dla różnych sektorów.
DPK od lat dostarcza pracowników dla branży elektrycznej, inżynierii materiałów, budowy maszyn, mechaników samochodowych oraz branży stolarskiej. Dzięki szerokiej sieci kontaktów, bogatemu doświadczeniu, oraz ciągłego poszerzania listy potencjalnych pracowników, DPK jest niezawodnym partnerem dla firm poszukujących profesjonalistów w dziedzinach przemysłu.
Cel:
Nasz Klient chciał w dość krótkim czasie zbudować swoją obecność w świecie online w Polsce. Posiadając renomę i wiarygodność w Niemczech, zależało mu aby podobny zacząć uzyskiwać w Polsce. Element ten był kluczowy, na ścieżce przyszłego pozyskiwania aplikacji od wartościowych osób, pewnych swojej wartości i umiejętności.
Nasze zadania:
- Budowanie wizerunku marki na polskim rynku
- Stworzenie struktury i zarządzanie kampaniami Google Ads
- Zwiększenie świadomości Polaków o łatwości dostania pracy na rynku niemieckim.
- Działania SEO, publikacje pod linkbuilding
- Aktywności PR skierowane na określone segmenty docelowe
Rezultaty
Rzeczywistym i namacalnym efektem działań marketingowych dla naszego Partnera, jest ilość otrzymywanych przez niego aplikacji o pracę. Nie możemy podać konkretnych liczb, ale efekt działań sprawił, że Polska zaczęła być postrzegana jako strategiczny i przyszłościowy kierunek dla firmy Der Personalkontakter GmbH.