Swederm – zaawansowane kampanie Facebook, Google, Shopping
Swederm to Świat kosmetyków które rozpieszczają zmysły i dbają o ciało. Firma produkuje swoje kosmetyki na bazie naturalnych składników w laboratoriach w Szwecji oraz we Włoszech. Głównym kanałem sprzedaży jest e-commerce. Firma stawia na sprzedaż online, oraz na rozwój świadomości głównie poprzez kanały w digital marketingu, co daje doskonałe efekty (liczba fanów na Facebook to ponad 100 000 osób)
Cele:
- Zwiększanie współczynnika konwersji w sklepie online
- Obniżenie kosztów CPC
- Obniżenie stawki za konwersję
- Rozwój społeczności na Instagramie
- Rozwój współpracy z testerami i influencerami
- Realizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads
Realizacja:
Duża ilość produktów skierowanych do nieco odmiennych grup docelowych sprawia, że konieczne jest prowadzenie wielu równoległych kampanii. Głębokie wykorzystanie danych z analitycsa pozwala alokować budżety reklamowe kierując je na użytkowników, którzy najbardziej rokują na dokonanie zakupu. Analizy ścieżek wielokanałowych pozwalają na odtwarzanie najbardziej skutecznych scenariuszy zakupowych w lejku sprzedażowym.
Nasza agencja przeprowadziła również szeroką akcję wizerunkową we współpracy z dużą liczbą osób posiadających znaczące zasięgi na Instagramie, co zaowocowało powstaniem tysięcy nowych postów z oznaczeniem produktów naszego Klienta i zapewniło zasięgi powyżej 1 mln unikalnych użytkowników (Unique Reach).
Wdrażając założenia performance marketingu, postawiliśmy na silną personalizację przekazu oraz analityczne podejście do danych, dotyczących historii użytkowników w witrynie.
Wielokanałowy przekaz remarketingowy z dużą ilością zmiennego contentu, opartego o ograniczony capping, pozwala uzyskiwać współczynnik odzysku porzuconych koszyków znacznie powyżej przeciętnych rynkowych współczynników.
Wybrane dane liczbowe związane z naszymi działaniami:
- CTR Google Search: 16,71 %
- CTR FB Ads: 3,15 %
- Koszt konwersji: spadek o 40%
- Śr procent konwersji: 4%