KKT-KOLBE – budowanie rozpoznawalności marki
KKT-KOLBE to powszechnie znany za naszą zachodnią granicą producent AGD do zabudowy. Siedziba firmy mieści się w malowniczym Pettstadt w północnej Bawarii – to tutaj każdego dnia projektowane są nowoczesne rozwiązania zmieniające wystrój tysięcy kuchni w całej Europie. Po sukcesie sprzedażowym na rodzimym rynku przyszedł czas na Polskę!
Cele:
- Budowa wizerunku marki KKT-KOLBE
- Realizacja kampanii Google Ads
- Prowadzenie współpracy z Influencerami
- Tworzenie grafik i treści reklam FB Ads, Google Display
- Prowadzenie polskiego profilu na Facebooku
- Optymalizacja treści na stronie WWW
- Działania SEO, publikacje pod linkbuilding
- Prowadzenie konta Allegro i reklam w Allegro Ads
Realizacja:
W procesie współpracy z KKT-KOLBE położyliśmy szczególny nacisk na:
- wyeksponowanie uniwersalnych zalet marki takich jak jakość wykonania oraz intuicyjna obsługa
- budowanie zaufania do nieznanego w Polsce producenta
- przedstawienie myśli technologicznej i filozofii stojących za funkcjonowaniem marki
Publikacje:
W naszej prezentacji marki KKT-KOLBE zależało nam na przedstawieniu produktów nie tylko jako urządzeń wytrzymałych i atrakcyjnych cenowo, ale również jako wyjątkowo pięknie zaprojektowanych.
Publikacje pod SEO wyszukiwarki oznaczają nie tylko opisywanie produktów czy usług, ale również implementację w treści linków do strony sprzedażowej KKT-KOLBE. Proces ten wspiera pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google, a także dostarcza dodatkowych informacji dla osób bezpośrednio zainteresowanych określonym aspektem urządzania kuchni.
Jeśli chodzi o samą treść artykułów i ofert, do których linkują, to na polskich klientach szczególne wrażenie robi niepodrabiany stosunek jakości do ceny – z jednej strony czujemy, że mamy do czynienia z produktem „na każdą kieszeń”, a z drugiej z urządzeniem, którego użytkowanie to po prostu czysta przyjemność.
Portale aukcyjne:
Niezbędnym elementem budowania zaufania polskiego odbiorcy jest reklama i sprzedaż na znanych portalach aukcyjnych. Urządzenia KKT-KOLBE, cieszą się tam ogromną popularnością, a prawdziwym hitem sprzedażowym stała się niewielka, tania i precyzyjnie zaprojektowana dwupalnikowa płyta indukcyjna.
Naszą ofertę reklamujemy nie tylko w Google Ads i na Facebooku, ale również bezpośrednio na samym portalu Allegro. Efektowne banery, wysokie pozycjonowanie i natychmiastowe odpowiedzi na zapytania. – to wszystko pozwala na najwyższą efektywność sprzedaży.
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- wprowadzenie nowej marki na niezwykle konkurencyjny rynek
- maksymalizacja wyników sprzedażowych
- przekazanie wartości i czynników wyróżniających markę