Sanchez Bau – promocja noclegów pracowniczych, turystycznych w Berlinie
Firma o wieloletniej tradycji w branży budowlanej. Specjalizuje się w nieruchomościach, projektach deweloperskich oraz budownictwie, jak również działa w branży noclegowej. Pod nazwą Neohostel prowadzi nowoczesny Hostel przeznaczony dla turystów oraz osób zatrzymujących się zawodowo w stolicy Niemiec.
Cele:
- Promocja obiektów Sanchez Bau dla klientów z Polski
- Generowanie ruchu i leadów sprzedażowych
- Kampanie online i offline
- Realizacja kampanii Google Ads
- Prowadzenie profilu na Facebook’u
- Zwiększenie świadomości klientów o dostępnych usługach, również poprzez działalność PR opartą o publikacje w radio
Klient szukał doświadczonego partnera na polskim rynku w kampaniach B2B i B2C, który zwiększy sprzedaż wśród polskich klientów. Kluczowa była potrzeba zwiększenia zasięgu oferty na polskim rynku poprzez kampanie online oraz działania szeptanego marketingu. Nasze działania nie ograniczały się na wyłącznym prowadzeniu profilu na Facebooku, ale aktywnie informowaliśmy zainteresowanych klientów lub kontrahentów o zaletach i korzyściach dotyczących usług Neohostel na grupach dyskusyjnych o wysokich zasięgach. W ten sposób potrafiliśmy uzyskać organiczne wyświetlenia oferty na poziomie 200 tys. użytkowników.
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- zwiększenie atrakcyjności oferty
- poprawienie konwersji
- dostosowanie strony do polskiego rynku
Realizacja
W celu dodatkowego zwiększenia zasięgu oraz uświadomienia potencjalnego odbiorcy wraz z działaniami online uruchomiliśmy kampanie radiowe tradycyjne oraz streamingowe.
W agencji LemonMedia dla naszych Klientów koordynujemy przeprowadzanie akcji reklamowych audio w modelu programmatic audio.
Zasięg: podział na województwa oraz ogólnopolski
Placement: programmatic audio na platformach streamingowych, czyli reklama radiowa z mierzalnym performance.
.
Nasze emisje streamingowe oparte na modelu programmatic audio dają nam możliwość dokładnego targetowania reklam audio według takich kryteriów, jak płeć, wiek, lokalizacja, zainteresowania, dotychczasowy kontakt z marką, intencje zakupowe czy też urządzenie, na którym reklama ma zostać wyemitowana, czyli możliwość emisji reklam do sprofilowanej grupy słuchaczy.
Współpraca z Sanchez Bau- und Grundstücksgesellschaft mbH jest prowadzona również na wielu innych płaszczyznach biznesowo-marketingowych. Nasze doświadczenie pomaga m.in. w pozyskiwaniu pracowników z Polski, promocji obiektów przemysłowych lub kawalerek biznesowych – 66monkeys.de.