Koro PackVision B.V. – koncern papierniczy. Kampanie B2C, digital marketing, performance
Koro PackVision B.V. z siedzibą w Rotterdamie w Holandii jest wiodącym producentem opakowań i kopert. Firma sprzedaje swoje produkty w całej Europie, a w Polsce jest głównie znana poprzez sklep internetowy Krainakopert.pl
Cele:
- Dostosowanie strony do współpracy z niezbędnymi narzędziami
- Analiza konkurencji
- Utworzenie dedykowanych grup odbiorczych
- Realizacja kampanii Google Ads
- Działania SEO, Linkbuilding
- Zwiększenie świadomości klientów o dostępnych usługach, również poprzez działalność PR opartą o publikacje prasowe
Klient szukał partnera na polskim rynku, który posiada znaczące doświadczenie w obsłudze e-commerce i marketingu. Kluczowa była potrzeba zwiększenia zasięgu swojego sklepu oraz dodatkowa promocja w celu przyciągnięcia znacznej liczby nowych klientów.
Oczekiwanym rezultatem naszych działań było:
- zwiększenie obrotów sklepu,
- poprawienie konwersji
- dostosowanie strony do polskiego rynku
Realizacja
Wraz z analizą konkurencji obecnej na polskim rynku utworzony został zestaw słów kluczowych istotnych jednakowo dla platformy e-commerce jak i planowanej kampanii reklamowej. Następnie posłużyliśmy się otrzymanymi informacjami, aby utworzyć odpowiednio dopasowane grupy odbiorcze. W tym procesie oczywiste stało się, że największą efektywność otrzymamy, realizując planowaną kampanię z wykorzystaniem Google Ads. Dzięki temu otrzymaliśmy nie tylko znaczny wzrost ruchu, ale i wysoki zwrot z inwestycji (ROI).
W celu dodatkowego zwiększenia zasięgu oraz uświadomienia potencjalnego odbiorcy biznesowego o dostępnych usługach realizowane są publikacje w portalach branżowych oraz biznesowych głównie promujące usługę “Koperty i opakowania z nadrukiem firmowym”.
Dzięki temu uświadamiamy klientów nie tylko o usłudze ale i przedstawiliśmy korzyści płynące z wykorzystania tego rozwiązania