LemonMedia Agency
LemonMedia Agency
  • Home
  • Oferta
  • Referencje
  • Newsy LM
  • Kontakt

Newsletter marketingowy Niemcy – lista programów, potrzebnych do newslettera

image
image
image
image
image
image
image
  • Kategoria Marketing Cyfrowy
  • Aktualizacja 09/08/2022

Jakie są w dostępne w Niemczech platformy, za pośrednictwem których można rozesłać masowy mailing do odbiorców? Czy e-mail marketing nadal ma sens? Dowiedz się wszystkiego w naszym artykule!

WAŻNE! Użytkownicy bezpłatnych kont e-mail, muszą być wyraźnie poinformowani, czy komunikaty reklamowe będą automatycznie wyświetlane na liście otrzymanych wiadomości e-mail. Reguluje to w Niemczech, a także w innych krajach UE, oświadczenie o wyrażeniu zgody.

Czy reklama e-mailowa jest nadal skuteczna?

E-mail jest dziś nadal najpopularniejszą formą komunikacji. Jak donosi Internet Live Stats, co sekundę wysyła się średnio aż 2,5 mln wiadomości e-mailowych.

Do największych zalet mailingów należą przede wszystkim:

  • Masowość – dzięki e-mailom możesz dotrzeć do ogromnej liczny odbiorców i to bez ograniczeń co do szerokości geograficznej.
  • Budowanie relacji – kontakt personalny z klientem w obrębie jego skrzynki mailowej, to bardzo dobry sposób na to, by być z nim w ciągłym kontakcie.
  • Cena – kampanie mailingowe są z reguły bardzo tanie i cechują się najwyższym współczynnikiem ROI (Return On Investment) w porównaniu do innych rodzajów kampanii marketingowych.

Najpopularniejsze platformy do newsletter’a – Niemcy

Jakie platformy mailingowe ma do dyspozycji reklamodawca w Niemczech? Poniżej prezentujemy te najpopularniejsze.

  1. Web.de

Web.de to niemiecki portal internetowy, który początkowo był katalogiem stron. Oferuje wiele usług komunikacyjnych – w tym i jedną z najpopularniejszych w Niemczech skrzynek e-mailowych.

Portal ma również dużą ofertę skierowaną do reklamodawców. Daje możliwość reklamowania się za pomocą banerów w skrzynce odbiorczej, ale także za pośrednictwem wysyłki klasycznych mailingów.

Co istotne, web.de bardzo dba o ochronę danych swoich użytkowników. Reklamodawca nigdy nie poznaje nazwiska ani adresu e-mail użytkownika, do którego wysyłany jest mailing.

Niestety samą treść musisz stworzyć samodzielnie. Aby doprecyzować odpowiednie grupy odbiorców, budżety i zawartość e-maili, potrzebne jest pewne doświadczenie rynkowe. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na współpracę z profesjonalną agencją reklamową.

  1. T-Online

Największy niemiecki portal informacyjny, mający ponad 179 milionów odwiedzin w skali miesiąca. 

Poza banerowymi reklamami oferuje także masową wysyłkę newsletter’a oraz dostęp do tak zwanych giełd pocztowych. 

Co warto jednak podkreślić – wysyłane przez T-Online automatycznie wiadomości e-mail lub biuletyny muszą również oferować wszystkim adresatom możliwość rezygnacji z subskrypcji bezpośrednio w odpowiedniej wiadomości e-mail. 

  1. GMX

Niemiecki portal internetowy, który obecnie działa głównie jako dostawca usług e-mailowych. W jego ofercie nie mogło oczywiście zabraknąć także e-mail marketingu.
Łączna ilość użytkowników poczty na GMX to około 5 milionów osób.

Platforma to nie wszystko, liczy się realizacja newsletter marketing

Kampania mailingowa nie powiedzie się bez odpowiedniej strategii. Do tego potrzeba nie tylko narzędzi, ale i znajomości zwyczajów konsumenckich potencjalnych klientów. 

Interesujący content w języku odbiorców, odpowiednie targetowanie to coś, czym zajmujemy się od wielu lat – i z czym jesteśmy w stanie Ci pomóc. Sprawdź naszą ofertę.

Kampania e-mailingowa, Niemcy?

We wszystkim pomożemy!

Skontaktuj się z nami!
image Prev Fulfillment w Niemczech- co to jest i jakie daje możliwości? 31/08/2022
LemonMedia na targach CSD 2022 w Düsseldorfie! 31/08/2022 image Next

Popularne wpisy

11/04/2025

Social media w Polsce w 2024 r. Kluczowe trendy i dane dla marketingu międzynarodowego

06/02/2025

Influencer marketing w Niemczech, jako metoda dotarcia do świadomości Klientów. 

14/01/2025

LemonMedia jako operator wirtualnych biur w Niemczech!

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Ze względu na RODO zaktualizowaliśmy Politykę Bezpieczeństwa i Politykę Prywatności. Dowiedz się więcej .

Get inspired to make the most of today!

  • Google Ads w Niemczech
  • Social Media w Niemczech
  • Wirtualne biuro i adres w Niemczech dla Twojej firmy
  • Polityka prywatności

Kontakt

  • Gdańsk - Poland
    Düsseldorf - Germany
  • +48 609 179 007
  • +49 1523 76 89 297
  • info@lemon-media.pl

2025 LemonMedia Agency

Get A Lemon :)